25 Ağustos 2014 Pazartesi

HANGİ ÜLKEYİ SEÇMELİYİM

Bu konuyu açma sebebim yeni gelen oyuncuların bir vizyonu olması içindir ve her gelenin yeni bir konu açmaması için..

Turn fight: japonya>ingilizler>ruslar>abd=alamanya :d
BNZ:abd>alamanya>rusya>ingilizler>japonya

ABD oynama taktikleri:Genellikle BNZ yapmanız gerekir çünkü abd uçakları yeterince keskin dönüş atamazlar.Uçaklarında silah genelliği olarak m2 browning kullandıkları için izli kurşun kullanmanızı tavsiye ederim nedenini yazmayacağım oynadıkça görürsünüz farkı.
ALAMANYA :BNZ için en ideal uçak diyebilirim zırh bakımından yeterli hızları iyidir ve silah taşıma kapasitesi dudak uçurtturur.Ama oyun rus oyunu olduğu için almanya ırkına pek değer gösterilmemiştir kaanatimce.
RUSLAR:oyunun torpillileri :D kısaca öyle neyse anlatıyorum. :crazy: ne kadar hit alsanızda uçağınızın siyah durduğuna bakmayın o uçar  :Ps taşıdığı silah mühimmatları atom bombası gibidir en zırhlı uçakları bile indirebilirsiniz.Hız bakımından orta derecede olduğu için turn fight ve BnZ yi yarı yarıya yapar diyebiliriz.
İNGİLİZLER:Bu oyunda en zevk verici ırklardan bir tanesi diyebilirim spitfire ların dönüş zamanlaması sizi fazla yormayacak silahları  ön plandadır.
Japonya :kamikadze: :Her ne kadarda zırh yoksunu,uçan yanıcı madde ve yavaş olmalarına rağmen benim zevk aldığım ırklardan bir tanesi :good: japonya turn konusunda çok iyidir ve tutduğunu kopartan uçaklara sahiptir tek sorunu düşmanı nasıl yakalarım. :crazy:

BENİM OYNARKEN ZEVK ALDIĞIM  BAZI UÇAKLAR
ALMANYA: BF109e-3 e1 denemedim yorum yapamayacağım.
                  Bf109F4
                  BF109G6
                  FW serisi
                  DO-217J SERİSİ özellikle j1  :storm:
                   HE111 SERİSİ konvoy katili derim ben ona kısacası :bomber:
                     ME410 U4 benim favorim                size uzun uzun açıklardım ama denedim tam bitiyordu silindi  o yüzden konu tuttarsa editleyeceğim ve tutar çünkü böyle bilgilere ihtiyacı olan çok oyuncu var.VE her gün yardım yeni başladım konu topicleri görmemek için açtım.

ABD: P-39
         P-63A
         P-47 thunderbolt kısacası Bomberların kabusu
         P-51 Mustang 
         A-20G Havoc :good: siz biliyorsunuz onu söylememe gerek yok
          B25j 

RUSLAR:  Hepsi iyi maalesef  :crazy:  açıklamaya gerek yok adamların her tierde düşmanları altına sıçıracak uçakları var. :lol:
İNGİLİZLER:Hawker hurricane
                   Spitfire serisi

2 yorum:

Unknown dedi ki...

BNZ ve Turn Fight aciklar misin ve bir sorum olucak ben hızlı ve vok iyi vuran bir irk istiyorum ne onerirsin

Adsız dedi ki...

Ben Iowa City, ABD'de bulunan Iowa Lutheran Hastanesi'nden bir temsilciyim, hastanede yönetimin internette nasıl çalıştığını ve bu yıl insan organlarını alıp satması için tekrar başladığımızı ilan etme fırsatını verdim. Böbrek, Bu teklifle ilgileniyorsanız, lütfen aşağıdaki e-postadan bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin: Bağışçılarımızı iyi bir miktarda parayla ödüllendiriyoruz ve Organlarda uzmanız Cerrahide ve donör olarak risk yok o.
Ve bu bizim e-postamız:
iowalutheranhospital@gmail.com
Ayrıca whatsapp +1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Sweet Tomatoes Printable Coupons